Brugernavn:
Password:
Husk password
Glemt dit Password?
Bliv medlem
af forummet

Kalender

Facebook

Instagram

YouTube

Køb & Salg

Regler

Historier
 Forum forside
 Praktisk
 Nyhedsbrev fra Sleipnir
 Generalforsamling m.m.
 Nyt emne  Besvar emnet
 Printer venlig
Forfatter Forrige emne Emne Næste emne  

Jens Jakobsen
Spilmester og kasserer

Denmark
1045 Poster

Skrevet  - 22/03/2019 :  15:53:31  Vis profil  Besvar med citat
Generalforsamling 2019
Dette er blot en påmindelse om at vi afholder vores årlige generalforsamling efter spillet d. 30. marts.
Du kan læse mere om det her.

Live-spil med reducerede deltagere
Da vi desværre er i en periode med færre spillere end vi normalt vil bruge til at føre et live-spil, tager vi en lille ændring i holdene for at komme i gang igen. Det betyder at hvis der f.eks. kun dukker 7 spillere op, og de er fordelt på 3 hold, vil man i stedet deles op til 2 hold, for at føre handlingen videre som har stået i stampe siden november. Selv hvis man herunder kastes over på et andet hold, og spiller en anden karakter, kan du vælge at dine optjente ¤EP tildeles din aktive karakter.

Heksejagt
Vi er ved at udvikle et spil baseret på Køge Huskors. Danmarks største og sidste heksejagt. Hvornår dette er helt færdigt er ikke sikkert endnu, men målsætningen for det er at det skal kunne bruges til at invitere nye spillere til. Dets endelige format er heller ikke sikkert, men vi vil nok afprøve det et par gange inden det er klar.

Historie udfordring
De seneste år har der været en udfordring om at skrive en baggrundshistorie til éns karaktér. I år laver vi lidt om på det. Du må derfor gerne komme med oplæg til en historie jeg, Jens, skal skrive. Det kan være en historie sat i den virkelige verden, vores spil-verden, eller en anden fiktion-verden. Du må selv bestemme om historien er for alle at læse, eller måske kun for dig - det kan måske være du vil bruge den som udgangspunkt for noget andet. Du kan komme med plot elementer, og karakterer der skal være med i historien. Historien kan være stue-ren, blodig og drablig, eller ren Cards Against Humanity.
Jeg vælger nogle af historierne, og skriver på dem over det kommende år, og hvis dit oplæg vælges, kaster jeg 5 ¤EP efter dig. Ellers får jeg Egegurt til det, og han rammer hårdt :) Dit oplæg kan du sende til jens.jakobsen@live.dk, og lad os sætte en deadline, 30. april.
Forrige emne Emne Næste emne  
 Nyt emne  Besvar emnet
 Printer venlig
Spring til:
Sleipnir rollespil © 2012-2022 Sleipnir Go To Top Of Page