Brugernavn:
Password:
Husk password
Glemt dit Password?
Bliv medlem
af forummet

Kalender

Facebook

Instagram

YouTube

Køb & Salg

Regler

Historier
 Forum forside
 Hold
 Fælles for alle hold
 Samtale mellem Pumpkinstein og Azmon den 73 Pelwér
 Nyt emne  Besvar emnet
 Printer venlig
Næste side
Forfatter Forrige emne Emne Næste emne
Side: af 2

Stefan Gregersen
Junior Member

Denmark
156 Poster

Skrevet  - 04/04/2018 :  20:14:45  Vis profil  Besvar med citat
Azmon:
Jeg kom så hurtigt jeg kunne, hvad er det så du vil snakke om der er så vigtigt?

Clara Tvarnø
New Member

Denmark
81 Poster

Skrevet  - 04/04/2018 :  20:16:28  Vis profil  Besvar med citat
Doktor Punk Pumpkinstein:
Ja, jeg ville snakke med dig om de seneste hændelser.

Redigéret af - Clara Tvarnø den 04/04/2018 20:16:58
Gå til sidens top

Stefan Gregersen
Junior Member

Denmark
156 Poster

Skrevet  - 04/04/2018 :  20:18:40  Vis profil  Besvar med citat
Azmon:
Hvilke hændelser?
Gå til sidens top

Clara Tvarnø
New Member

Denmark
81 Poster

Skrevet  - 04/04/2018 :  20:19:28  Vis profil  Besvar med citat
Jeg ved ikke hvor meget du husker, men der var et mindre angreb på værnet.
Gå til sidens top

Stefan Gregersen
Junior Member

Denmark
156 Poster

Skrevet  - 04/04/2018 :  20:20:43  Vis profil  Besvar med citat
Ikke udover et par lig der blev fundet ved havnen forleden?
Men lyder ikke som om det er hvad du taler om.
Gå til sidens top

Clara Tvarnø
New Member

Denmark
81 Poster

Skrevet  - 04/04/2018 :  20:23:31  Vis profil  Besvar med citat
Der var en mindre slåskamp ude foran kroen, hvor flere soldater uheldigt blev myrdet, og jeg selv måtte redde Deres liv.
Gå til sidens top

Stefan Gregersen
Junior Member

Denmark
156 Poster

Skrevet  - 04/04/2018 :  20:28:44  Vis profil  Besvar med citat
Ude foran kroen siger du? Så du hvem det var der angreb?
Gå til sidens top

Clara Tvarnø
New Member

Denmark
81 Poster

Skrevet  - 04/04/2018 :  20:30:41  Vis profil  Besvar med citat
Nej desværre, men jeg har en idee. Jeg håber at kunne bekræfte mine mistanker snart og straffe forbryderne. Jeg kunne dog godt bruge din hjælp, hvis det er hvem jeg tror.

Redigéret af - Clara Tvarnø den 04/04/2018 20:31:48
Gå til sidens top

Stefan Gregersen
Junior Member

Denmark
156 Poster

Skrevet  - 04/04/2018 :  20:32:01  Vis profil  Besvar med citat
Det er ikke dit job at straffe forbryderne. Men hvis du finder ud af hvem det er skal jeg nok personligt tage mig af dem. Men hvem er det du mistænker?
Gå til sidens top

Clara Tvarnø
New Member

Denmark
81 Poster

Skrevet  - 04/04/2018 :  20:35:41  Vis profil  Besvar med citat
De mistænkte er mine "underordnede" og skal selvfølgelig straffes efter loven, men de skal også straffes af mig, hvis det da er dem. Det er det jeg kunne bruge din hjælp til.
Gå til sidens top

Stefan Gregersen
Junior Member

Denmark
156 Poster

Skrevet  - 04/04/2018 :  20:38:57  Vis profil  Besvar med citat
Dine "underordnede", mener de Jaques og dværgene?
Hvis dette er tilfældet, og de bliver kendt skyldige, vil de ikke nødvendigvis komme ud af det i live. Alt efter hvor mange vagter de har dræbt. Men hvis de bliver vist nåde, og for lov til at leve, er du velkommen til at straffe dem som du ønsker. Bare det er indenfor lovens grænser.
Gå til sidens top

Clara Tvarnø
New Member

Denmark
81 Poster

Skrevet  - 04/04/2018 :  20:41:58  Vis profil  Besvar med citat
Jeg sagde kun at de var mistænkte. Jeg vil snarest muligt afhører dem og bringe dem til dig, skulles de kendes skyldige. Til dette har jeg dog brug for både fred til afhøring, så de ikke fatter mistanke og nogle ressourcer til fremstilling af en eliksir.
Gå til sidens top

Stefan Gregersen
Junior Member

Denmark
156 Poster

Skrevet  - 04/04/2018 :  20:45:50  Vis profil  Besvar med citat
Hvis du er i stand til at lokke dem over i fængslet kan jeg bede Harald om at hjælpe med afhøringen. Eliksirer ville være et spild af ressourcer, og tage for lang tid at fremstille, når der så mange der skal forhøres.
Gå til sidens top

Clara Tvarnø
New Member

Denmark
81 Poster

Skrevet  - 04/04/2018 :  20:47:35  Vis profil  Besvar med citat
Jeg har faktisk kun en der skal afhøres og derefter vil alle kunne kendes enten skyldige eller uskyldige efter det. En eliksir vil derfor gøre de nemmere for mig. Selve afhøringen er dog ikke der hvor problemet ligger, men selve straffen.
Gå til sidens top

Stefan Gregersen
Junior Member

Denmark
156 Poster

Skrevet  - 04/04/2018 :  20:51:14  Vis profil  Besvar med citat
Selv hvis det kun er én person der skal forhøres, så vil det stadig være bedre at blot tæske sandheden ud af den.
Men jeg overvejer at høre Harald om han kan lave et artefakt jeg kan bruge til afhøringer. Det vil dog tage længere tid at få fremstillet, så vidt jeg kan forstå på ham.
Gå til sidens top

Clara Tvarnø
New Member

Denmark
81 Poster

Skrevet  - 04/04/2018 :  20:54:33  Vis profil  Besvar med citat
Det lader til at din viden indenfor afhøringer er forældet. Du kan ikke bare slå sandheden ud af folk. Du får ikke sanheden, men ganske enkelt, vil de fortælle dig hvad du vil høre. Jeg har ikke mine redskaber tilstæde og mener derfor at en sandhedseliksir vil gøre det hele nemmere og lettere at tro på.

Redigéret af - Clara Tvarnø den 04/04/2018 20:55:24
Gå til sidens top

Stefan Gregersen
Junior Member

Denmark
156 Poster

Skrevet  - 04/04/2018 :  20:57:56  Vis profil  Besvar med citat
Min viden er ikke forældet, det blot den mest effektive løsning på de nedre racer.
Men hvem er det du ønsker at forhøre? Eftersom du siger vedkommende vil være problematisk at straffe, er denne "person" en ork eller mere unaturlig?
Gå til sidens top

Clara Tvarnø
New Member

Denmark
81 Poster

Skrevet  - 04/04/2018 :  21:02:57  Vis profil  Besvar med citat
Jeg kan ikke fortælle dig hvem det er, og afhøringen kommer til at foregå efter mine betingelser. Bare fordi du måske ikke har brug for sandheden, da du bare ønsker at straffe folk, betyder det ikke at jeg ikke kan bruge sandheden til noget. Hvis det er en af mine "underordnede" har jeg brug for at kende til sandheden, så jeg kan finde ud af om andre vil bryde mine regler.

Jeg har kun brug for din hjælp til en nyttig straf, der kan sætte et eksempel.
Gå til sidens top

Clara Tvarnø
New Member

Denmark
81 Poster

Skrevet  - 04/04/2018 :  21:07:47  Vis profil  Besvar med citat
Jeg kan dog fortælle dig at, da han slagtede værnet ene "mand", vil være en trussel overfor Kronstad, hvis dette ikke bliver stoppet.
Gå til sidens top

Stefan Gregersen
Junior Member

Denmark
156 Poster

Skrevet  - 04/04/2018 :  21:12:48  Vis profil  Besvar med citat
Hvis dette er rigtigt vil jeg næsten anbefale at neutralisere truslen hurtigst muligt. Hvis du ønsker min hjælp har jeg dog behov for flere informationer. Men jeg har dog et trick oppe i ærmet jeg kan bruge til at neutralisere hvem som helst som trussel. Men dette vil ikke kunne lade sig gøre uden min hjælp.
Gå til sidens top

Clara Tvarnø
New Member

Denmark
81 Poster

Skrevet  - 04/04/2018 :  21:20:48  Vis profil  Besvar med citat
Netop af denne grund bad jeg om at kunne tage mig af afhøringen. Jeg vil kunne skaffe dig de informationer du har brug for, så du kan arrestere Dem. Til gengæld vil jeg bede dig om at skåne Deres liv. Hvis dit trick eventuelt kan gennemtæske Dem uden at dræbe, vil det kunne gøre et eksempel for mine mænd. Samtidig vil forbryderen kunne straffes hårdt, fra din side af.
Gå til sidens top

Stefan Gregersen
Junior Member

Denmark
156 Poster

Skrevet  - 04/04/2018 :  21:26:26  Vis profil  Besvar med citat
Jeg tror du har misforstået noget, mit trick vil ikke tillade at jeg gennemtæsker vedkommende, men vil svække dem sådan jeg, eller andre, ikke længere vil være i fare for at blive slået ned, eller dræbt. Men som sagt vil jeg være nødt til at være tilstede mens dette er i effekt, dette er selvfølgelig af rent sikkerhedsmæssige årsager.
Gå til sidens top

Clara Tvarnø
New Member

Denmark
81 Poster

Skrevet  - 04/04/2018 :  21:40:10  Vis profil  Besvar med citat
Jeg spurgte nu engang bare hvad det gjorde, men jeg har intet imod at du er til stede når det benyttes. Under selv afhøringen imidlertid, vil jeg gerne lades alene med den mistænkte, da der kan blive nævnt ting som ikke vedkommer Dem.
Gå til sidens top

Stefan Gregersen
Junior Member

Denmark
156 Poster

Skrevet  - 04/04/2018 :  21:52:38  Vis profil  Besvar med citat
Dette ville også være en del lettere hvis Kriell ikke var blevet bortført... hvis han havde været her ville han bare kunne tage dem i nakken og smide dem i fængslet uden problemer, inden forhøringen.
Gå til sidens top

Clara Tvarnø
New Member

Denmark
81 Poster

Skrevet  - 04/04/2018 :  21:57:48  Vis profil  Besvar med citat
Ja, hvis bare. Men da han ikke er det må vi jo tage de i vores egne hænder. Med hensyn til forhøringen, tænkte jeg på om det var muligt at kunne "afhøre" den mistænkte alene, uden for loven, inden arresten.
Gå til sidens top

Stefan Gregersen
Junior Member

Denmark
156 Poster

Skrevet  - 04/04/2018 :  22:05:37  Vis profil  Besvar med citat
Det vil godt kunne lade sig gøre, men så ønsker jeg også din assistance hvis din mistanke er rigtig. Jeg ønsker ikke at sende mine vagter til deres død, jeg ved at Kriell på et tidspunkt snakkede om at lave objekter i stil med artefakter uden brugen af en mestersmed. Hvis du er i stand til at replikere dette og lave mig et artefakt der kan være behjælpeligt til arresteringer af folk, vil jeg vende et blindt øje til hvilken som helst straf du ønsker at give din mistænkte.
Gå til sidens top
Side: af 2 Forrige emne Emne Næste emne  
Næste side
 Nyt emne  Besvar emnet
 Printer venlig
Spring til:
Sleipnir rollespil © 2012-2022 Sleipnir Go To Top Of Page