Sleipnir rollespil
Forum | Profil | Registrér | Aktive emner | Medlemmer | Søg | FAQ
 Forum forside
 Thyrien
 Racebeskrivelser
 Gorgorèn - magisluger

Note: You must be registered in order to post a reply.
To register, click here. Registration is FREE!

Skærmopløsning:
Brugernavn:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List
   
Besked:

* HTML er FRA
* Forum Code er TIL
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

 
   

T O P I C    R E V I E W
Jens Posted - 14/07/2012 : 16:52:52
Gorgorèn har en simpel niveau struktur.
Den kan ikke umiddelbart dø, men den kan såres så hårdt (0KP) at den trækker sig tilbage til portalen, indtil den er kommet sig.
Som en vampyr, suger den energi fra andre, men den kan kun suge magi fra trolddomskyndige spillere, magiske væsener eller magiske genstande.

Direkte magier samt magiske våben skader ikke Gorgorèn. Magiske våben skader dog, som ikke magiske våben.

Den opnår point alt efter hvilken rang trolddomsudøveren har, eller hvad der suges fra:
Mester: 3 point
Svend: 2 point
Magiske væsener: 2 point
Lærling: 1 point
Genstand: 1 point
Aspirant: 0 point

Den kan sanse magiudøvere og magiske genstande inden for 5 meter. Inden for den rækkevidde kan den gennemskue usynlighed, så som Zimaraelver træskjul, men ikke skovelver træskjul.

Magislugerens offers magiske evner falder til niveau 1, i 10 minutter.
Suges der fra magiske genstande, forsvinder deres magiske effekt i 10 minutter.
Suges der fra et magisk væsen, svækkes dette til 50% KP i 10 minutter.
Der skal gå mindst 60 minutter mellem der sluges fra samme offer eller genstand.

Dem der besidder hornet kan kommandere Gorgorèn.

Niveau 1 (0 point)
10 KP
Kan skades af våben, og af magi af lærling, svend og mester niveau.
Særlige svagheder:
• Hellige remedier forårsager frygt.
• Sølvvåben, skader +3

Niveau 2 (40 point)
12 KP
Kan skades af våben, og af magi af svend og mester niveau.
Særlige svagheder:
• Hellige remedier forårsager frygt.
• Sølvvåben, skader +3

Niveau 3 (90 point)
15 KP
Kan skades af våben, og af magi af mester niveau.
Særlige svagheder:
• Sølvvåben, skader +3

Niveau 4 (150 point)
20 KP
Kan skades af våben, men ikke af magi.
• Sølvvåben, skader +3

Sleipnir rollespil © 2012-2020 Sleipnir Go To Top Of Page