Velkommen til rollespilforeningen Sleipnirs hjemmeside.
Sleipnir er et rollespil, der holder til i Køge og spiller hver lørdag, året rundt. Deltagelse i spillet koster 50KR, men er gratis for medlemmer.
Spillet foregår primært som udendørs Live rollespil, men hvis vejret skulle være en hindring eller er deltager antallet under 10 en halv time før start, holdes istedet træning og bordrollespil.
Sleipir tilbyder 3 spil:
Mødested før spillet er Sognegården, Laugshusgade 1, 4600 Køge. Vi ser gerne at man kommer i god tid, helst en time før, så spillet kan forberedes.
På nær ved et par årlige undtagelser, afholdes spillet i Lovparken i Køge.
Skal du leje udstyr til spillet; våben, skjold eller våbenkjortel, så kontakt os tids nok til at det kan medbringes til spillet.
Lær lidt mere om selve spillet - Læs vores regler og om den Verden vi spiller i.
Følg os på Facebook, og kom indenfor på vores forum.
Har du spørgsmål, så kontakt os endelig: Næstformand Lau Ewertsen (22446818), Spilmester og kasserer Jens Jakobsen (30336339). Skriv os en email på forum@sleipnir-rollespil.dk.
Du kan se hvornår vi har aktiviteter her : kalender for spillet og husk at det opgivede tidspunkt er spilstart, ikke møde tid ☺
Sleipnir har samarbejde med:
• Foreningen Heidrun, der er en forening hvor sværdende der svinges er af stål, og som hjælper til med at gøre området vi har specialspil på er frit for bjørneklo.
• Køge Bibliotek der medarrangerer begivenheder og stiller deres kælder til rådighed for diverse arrangementer.
• Køge Handelstandsforening der i årevis har været arrangør af diverse begivenheder i Køge, f.eks. Halloween.
• Køge Kirke og menighedsråd (Sct Nicolai Kirke) der stiller vores mødested til rådighed, og laver fælles arrangementer.
• Virksomheden The Raven. The Raven (the.ravens.reviews) laver videoer med anmeldelser af rollespil udstyr - hvis man medvirker i produktionen (statist), får man mulighed for at deltage i lodtrækning om udstyr doneret til anmeldelserne m.m. Dertil lejer vi udstyr her til særlige arrangementer hvor vi ikke selv har det, og arrangementer, som f.eks. børnefødselsdage, bookes her.